Malin Åkerström

Livet

Publicerad 2015-08-27 22:11:04 i Allmänt,

Livet rullar på, jag rider hästarna och jobbar ibland på kontoret och dygnets timmar blir ifyllda. Att få in skolan i detta vill jag inte. Men ännu finns det några dagar i frihet innan den drar igång.

Asta och Princen har lite vila nu efter gårdagens lopp. Jag är fortfarande så stolt över snabba Princen!!

Ponnysarna hoppade jag igår och Pysen hoppar fantastiskt fint även om det inte känns som han ska ta sig över hindren när man styr emot. Själva sprången är härliga! Oscar saknar fortfarande styrka och kondition men hoppar bra och okomplicerat. Han är kvick och känns rädd om sig samtidigt som han hittills hoppar allt och känns modig. Vattenmattor, grishinder, smalhinder, kombinationer ja allt vi har styrt honom emot hoppar han så glatt över. 

Topanga är som ni redan vet alltid en stjärna och förgyller alla dagar jag får sitta på hennes rygg. 

Contendra har jobbat på lite hårdare och fick sig därför en lugnare tur ute igår och semester idag. 

Idag har jag istället spenderat några timmar med Wicky. Nya skor har hon fått och sen ett ordentligt bad. Jag skrubbade henne från topp till tå. Älskade lilla troll häst <3 hennes personlighet får mig att le! 



Jag älskar dig till månen och tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela