Malin Åkerström

Då är termin 2 igång

Publicerad 2015-08-31 21:27:30 i Allmänt,

Idag startade termin 2 på arbetsterapeut programmet. Vi kommer nu läsa psykologi som avslutas med det värsta.. Salstenta!! Lite kul att träffa alla igen men sommaren är liksom över. Det är lite mycket deppigt. Tur att jag älskar julen så att jag kan längta dit i alla fall. Även kul att komma igång och träna och tävla lite mer med Contendra också. Ska försöka tänka positivt även om det emellanåt kan vara svårt. 

Jag hade äntligen ett riktigt grymt pass med Contendra idag. Vi trimmade och hon blev så himla fin. Jag ska få henne finast och även om hon är det absolut svåraste jag har jobbat med så ska det gå, det bara är så! Fina häst <3

Wicky ska promeneras en kvart om dagen för hand denna vecka så vi gick en sväng idag. Gissa vem som blev andfådd? Det var i alla fall inte jag eller Tequila ;)

Har tagit hand om min Topanga och Maria har ridit på ponnysarna trots att gipset är kvar.. Men bara några dagar kvar och armen funkar bra så det är bra.

Sen dagens viktigare händelse måste jag ju nämna trots att kung Princen inte vann. Det var SM i galopp på Täby och mycket folk. Riktigt roligt även om vinsten inte var Princens. Kaos i starten blev det och det satte käppar i hjulen för Princen. Men för mig är han såklart alltid den snabbaste. Helt fascinerad av denna värld och det är mäktigt. Roligt att få vara en del i Agnetas team! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela