Malin Åkerström

4-års Kvalitén

Publicerad 2015-08-23 16:43:48 i Allmänt,

Igår gjorde jag något jag aldrig tidigare har gjort, jag fick äran att visa fina lilla Chanova på kvalitén för 4 åriga hästar. 

Först visade jag gångarter under ridning och sedan uppsutten hoppning. Chanova gjorde sitt bästa och hoppade mig till och med nästan ur sadeln. Då hoppar man rätt väl över 100-110 cm hinder. Så försiktig och så himla fin känsla i sprången ger hon. Nästan magiskt! Överlägset bäst bland Dalarnas 4-åringar hoppmässigt var hon. Riktigt roligt var det och jag är så tacksam för att jag får uppleva så mycket roligt och lära mig så mycket nytt tillsammans med Ninni, Åsa och deras fina hästar.  


Såhär fint fixad var hon igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela