Malin Åkerström

Zalise

Publicerad 2015-04-03 22:42:39 i Allmänt,

Igår kom Zalise hem till mig. Går under smeknamnet Zally, kanske någon som känner igen henne? Jag hade henne på försäljning på Runsten för 1,5 år sedan och tävlade henne upp till 120 med placeringar. Nu är hon hos mig på tillridning med fokus på hoppningen. Superfin att rida och lätt att ha att göra med så det ska bli kul med ännu en häst hos mig. Vill ju helst ha typ 6-7 hästar så jag håller mig sysselsatt. Men en till kommer i alla fall bli roligt. 



Kommentarer

Postat av: Ann Levin

Publicerad 2015-05-06 11:26:42

Hej,
Jag och min dotter var och provred Zalise hos Anna Hassö i helgen och gillade henne. Men jag har förstått att hon inte funkade jättebra med ägaren och att du tävlat henne tidigare. Skulle jättegärna få kontakt med dig för att få veta mer om hästen och vilken typ av ryttare hon funkar med - vill ju inte att min dotter hamnar i samma läge som nuvarande ägaren det är så trist att behöva sälja en hästa för att det inte funkar. Hälsningar,Ann Levin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela