Malin Åkerström

Påsk

Publicerad 2015-04-04 18:07:01 i Allmänt,

För tillfället sitter jag i bilen med pappa påväg mot mormor för påskfirande med släkten. 

Ligger ju lite efter här igen men har fullt upp. I torsdags trimmade jag Zally, hoppade en magiskt fin Contendra för Marcus. För första gången hoppade vi en lite större bana. Avslutade sedan kvällen med longering och terapi för lilla Bosse. 

Igår tävlade jag och hoppade lite på Zally när jag kom hem och trimmade Topanga efter det. 

Idag började jag med att rida på Asta och Princen. Asta är inte så lugn längre så hon känner sig nog frisk och kry. 

Red ut på Topanga, Contendra och Zally efter det. Contendra fick prova Wickys kombinationsbett då hon är lite knepig ute men hon var riktigt fin och snäll idag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela