Malin Åkerström

Onsdag

Publicerad 2015-04-01 19:53:36 i Allmänt,

Inte en tanke på mina studier idag så dagen har varit väldigt bra. Bara en massa häst!

Började med lite sovmorgon innan jag åkte till Asta och Princen. Hoppade P som hoppar så fint. Trimmade A för första gången som tyvärr är struken från sin tävling då hon inte känts i bästa form. 

Åkte till mina och krigade mig igenom ett pass med Contendra som ifrågasatte det mesta. Men satan så fin hon blev så kan inte vara missnöjd. Bosse longerade jag och hade terapi med. Fick stå i stigbygeln men han är fortfarande explosiv så jag komme inte sitta upp på ett tag. Han är speciell men förbannat söt och så fin egentligen. Helt klart framsteg idag vilket glädjer mig väldigt.

Hovslagaren kom och skodde mina djur också. Nu har jag varit ute på långtur med Topanga och galopperat hur långt som helst. Så fantastiskt och underbart på samma gång! Snabb som vinden och hur härligt är det inte att kunna galoppera flera kilometer i sträck!? 

Ska mocka åt Topanga och sen åker jag hem. Skola imorgon med redovisningar :/ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela