Malin Åkerström

Helg <3

Publicerad 2015-04-26 16:52:05 i Allmänt,

Livet rullar vidare, tentan gick bra eller jag hoppas det i alla fall.. Kändes bra vilket var skönt då jag inte ens har pluggat så mycket. 

Asta och Princen har jag ridit 5 dagar denna vecka och de har varit snälla som lamm. Agneta kommer inte känna igen de när hon kommer hem. 

Chanova har hoppat vattenmatta, grind, plank och gröna mattor i en liten bana på 40-50cm. Så duktig!! Idag red jag dessutom ut helt själv och hon sköter sig som en riktig pärla. 

Contendra har varit ett monster ett par dagar, mest stått på två ben, sprungit in i staket osv.. Efter dagens hoppning är hon dock förlåten 100 gånger om. Hoppade en trekombination med 3 breda oxrar och hon är en stjärna och jag är en lycklig ägare till denna häst. Hon utvecklas och jag kan rida på större och större hinder med henne. 

Ingen tävling i helgen vilket är tråkigt såklart men skönt att få andas ut då mitt liv är rätt hektiskt till vardags. Har hunnit med att sova, gå på bio, vara ute och äta och ikväll väntar släktmiddag hos Max som har fyllt år. 


Chanova 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela