Malin Åkerström

Fredag och lördag

Publicerad 2015-04-11 17:56:38 i Allmänt,

Igår började jag dagen med jobb. Ett nytt jobb också. Bokförde en massa fakturor och jobbet har med bokföring att göra. Kommer jobba ngn dag i veckan där är tanken. 

Red sen Princen som var snäll som ett lamm och riktigt fin. Åkte till mina och var ute och galoppjobbade på fina fina Contendra. Så härlig kväll och så härlig häst. Hoppade sen på Zally som redan känns mycket bättre. Avslutade med terapi med lilla Bosse innan jag åkte hem. 

Idag har jag jobbat i receptionen på mammas jobb. Bra när pengarna rullar in som de ska. 

Åkte sen till stallet och mockade och fixade. Fått en ny kompis idag och lilla Bosse står just nu i transporten påväg hem till Dalarna för lite check och sådär. I utbyte har jag fått Chanova. 

Nu ligger jag i badet och släkten kommer för att fira mig om 4 min så jag måste skynda!!

Terapi med pallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela