Malin Åkerström

Effektiv eftermiddag

Publicerad 2015-04-08 22:24:47 i Allmänt,

Har under eftermiddagen och kvällen varit i alla tre stallen. Började hos Asta och Princen och hoppade lite. Båda var rätt vilda men både lugnade ner sig och Asta fick galoppera en längre stund på slutet för att bli av med lite energi. Princen är bra när han är lite pigg. 

Åkte sen till mina hästar och trimmade först på Zally. Finns lite att utveckla men hon är väldigt fin ändå. Contendra red jag ut på en sväng idag också och hon var faktiskt otroligt fin och snäll hela tiden. Fina hästen!! Hade terapi och longerade Bosse också innan jag åkte till livets häst, Topanga! 

Toppi fick en tur i skogen. Lika roligt och fantastiskt som vanligt. Älskar dagar som dessa med mycket häst på schemat. Vill rida ännu mera egentligen men får väl nöja mig med det jag har och jag är tacksam för alla dessa fyrbenta varelser som förgyller mina dagar.

En liten Asta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela