Malin Åkerström

Dessa tåg

Publicerad 2015-04-23 07:31:01 i Allmänt,

Sitter på tåget som är lite sent in mot stan. Dessa tåg är nästan aldrig i tid.. Häromdagen tog det mig 2h och 40min att ta mig hem från Solna vilket brukar gå på 1h och 20min.. Idag får jag verkligen inte vara sen då vi har tenta igen. Usch vad man inte gillar tentor och inte tåg heller. 

Händer annars inte så mycket spännande. Fått Update om Wicky som nu efter 3 månaders i princip helt stillastående får skrittas för hand 2x20min. Hon är pigg men uppför sig. 

Chanova går som tåget. Hon är lite av ett yrväder men är fin i ridningen och får mer och mer ork. 

Contendra har haft 3 lugna dagar. Tänkte rida ut normalt idag och sedan köra på ordentliges igen. 

Asta och Princen är ganska snälla också. De rids lite mer än vad de brukar så kan vara därför. Deras galopptränare/ jockey har varit ute och galopperat på båda också. 


Saknar detta så mycket<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela