Malin Åkerström

Buss, buss, tåg och lite promenad på det

Publicerad 2015-04-08 11:44:34 i Allmänt,

Som rubriken lyder går min resa hem från skolan. Just nu läser vi på Karolinska sjukhuset i Solna vilket är lite närmare än i Huddinge. Men både igår och idag har jag pendlat 3 timmar för 2 timmars föreläsning. Skönt att sluta tidigt men två halvvärdelösa föreläsningar så vet inte om jag har lärt mig något speciellt..

Härlig eftermiddag igår i alla fall i stallet. Började med att mocka och fixa innan Contendra fick en tur i det fantastiska vädret. Joggade mest bara litegrann. Zally trimmade jag desto mer på och hon är fin. En rolig häst att ha hemma och rida på. Bosse fick sin longering och terapi. Han är gullig. 

Idag har jag betydligt mer på schemat när jag kommer hem. Men ingen mer skola denna vecka! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela