Malin Åkerström

Vill tillbaka i tiden

Publicerad 2014-09-15 22:15:24 i Allmänt,

Just nu skulle jag göra mycket för att få spola tillbaka tiden. 

Typ till den här tiden. Då var allt så lätt och bara bara roligt. Jag sitter på min vita älskade ponny och bredvid mig har jag min bästa barndomsvän Natasha. Jag var lycklig över i princip allt och hade endast snälla människor omkring mig under denna tid. Jag kunde leva i nuet och inte behövde jag grubbla på framtiden. Varje dag fylldes mitt liv av glädje och glada minnen. Jag saknar att vara liten och lycklig. Nu är allt mer ansträngt. Jag måste planera mitt liv och alla dagar är inte lyckliga. Jag måste vara stark och jag måste klara mig på egen hand och jag möter så många svåra och jobbiga hinder på vägen. Det försvårar situationen och får mig att drömma tillbaka. 

Kommentarer

Postat av: Natasha

Publicerad 2014-09-16 07:44:22

Tiden går så himla fort <3 de va många år sen och vi var övertygade om att dm var en av de största tävlingarna man kunde vinna haha ;) finns fortfarande här Malin och du vet att det bara är att ringa. Vet att du är stark men du behöver inte ta all skit själv. Love you ❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela