Malin Åkerström

Träningar

Publicerad 2014-09-16 19:56:34 i Allmänt,

Igår tränade Diva för Per och gick super. Hade mycket trav och galoppbommar i arbetet och hon var superfin. 

Idag tränade jag först Drifter för KG och vi jobbade med en serie som han hoppade kungligt på. 

Sen åkte jag direkt iväg med Britt och Ghisela för att träna för Jos Kumps. Satan så hård han var. Bra träning och väldigt kunnig och jag tog med mig mycket hem. Men tufft var det vill jag lova. Fanns stunder då jag ville sjunka genom jorden men nöjd med de jag fick ut av träningarna i alla fall. Vi ska dit imorgon igen. 

Här hemma rids såklart alla andra också. Trimmade en superfin Wicky idag som varit några dagar i en svacka. Igår var jag hemma en sväng och studsade med Topanga och det är som vanligt en glädjekälla för mig att komma till henne! 

Contendra går sina promenader som inte är många men försöker beta med henne en timme om dagen och sen får hon sola och ryktas en halvtimme så hon ska få lite stimulans. 

Fina häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela