Malin Åkerström

Tävling

Publicerad 2014-09-07 21:39:47 i Allmänt,

Dagen började tidigt för att hinna fixa hästarna på D inför dagens tävling.

Drifter skuttade 110&120cm och felfritt i båda två. Så fin på hinder är han allt min lilla skitunge, man kan ju inte låta bli att älska honom <3

Diva skuttade 120&130 och var felfri i första och rev ettan i andra men pris i båda. Ibland dör jag lite smått över hur fanatastisk hon är, så liten men så kaxig och ett så stort hjärta <3 

Trimmade Gris och longerade Contendra när jag kom hem vid strax efter 17 och när jag ändå hade lågan uppe åkte jag till min stora kärlek och hoppade studs på henne och hon var otroligt. Sjukt att jag har en så fin häst att rida runt på. Bästa Topanga <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela