Malin Åkerström

Tävling dag 1

Publicerad 2014-09-26 22:39:44 i Allmänt,

Resan igår tog en oändlighet men vi kom fram. Fodrade hästarna och gick sen promenader.

Idag besiktigade jag hästarna på morgonen innan jag trimmade Ghisela en stund.

Hoppade sen 135 på Britt som skruvade sig lite men hoppade ändå bra. Rev ett i omhoppningen som var mitt fel så 0+4 fel. Min kämpe <3

Ghisela hoppade 140 och det kändes nästintill perfekt de 10 första sprången innan ett smalhinder dök upp så rev det och tappade allt kändes det som och rev även sista så 0+8 fel men mycket bra känsla och bästa gris <3

Såhär låg hon precis när jag skulle komma och sadla. Vilar in i det sista och hon sov läskigt djupt. Mitt älskade hjärta <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela