Malin Åkerström

Lite halvt ledig och lite halvt sjuk

Publicerad 2014-09-10 15:21:27 i Allmänt,

Kan ju börja med att nämna att djuren trimmades på igår. Alla utom Ghisela som vilade. Drifter och Diva tränade dressyr för Jeanna. Nu när hon har ridit VM så satte jag på lindor och allting. Diva gick fint och Drifter var fin men satans stark vilket var bra att han var så jag kunde få hjälp med det. 

Idag är jag lite ledig. Mitt huvud vill sprängas och halsen gör ont.. Typiskt!
 Är i alla fall precis klar med Topanga som har hoppat studs. Hårdträningen fortsätter för prinsessan. Ska hem och lämna Tequila innan jag åker till Runsten och hoppar Ghisela och Contendra för bästa Helena. 

Veronica har longerat Diva och Datus tror jag och galoppjobbat ute på Tiger. Så glad över att jobba med henne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela