Malin Åkerström

Ledig idag

Publicerad 2014-09-05 21:12:20 i Allmänt,

Kämpade för att sova så länge som möjligt imorse och vid 9.20 orkade jag inte sova längre. Kollade ett avsnitt på min serie innan jag åkte till min barndomsvän Linn och hennes dotter Leah som är 5 månader gammal. 

Vi hängde några timmar och åt lunch i Täby och som alltid kul att träffa henne. Vi borde verkligen ses oftare då hon är en grym vän. 

Åkte hem en vända och plockade upp Tequila för att åka till stallet. 

Topanga fick sig ett köttigt studspass. Hon studsade bra idag. Men hon behöver mycket jobb nu innan hon är i form. Men tycker det är så sjukt roligt att jobba med att bygga upp henne så det gör inget. Älskade häst!

Väl hemma städade jag och pappa min bil innan vi beställde pizza. Mamma och Maria är på tävling i helgen så det är bara vi hemma vilket på sitt sätt är väldigt skönt. Min pappa är bäst! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela