Malin Åkerström

Ledig helg

Publicerad 2014-09-20 22:41:00 i Allmänt,

Första lediga helgen för mig på 2 år! Jag har glömt vad man gör en ledig helg till och med... Men jag gör ingenting alls. Chillar och hänger med familjen vilket jag iofs behöver just nu..

Klippte Pysen och Topanga idag men mamma red :( jag var i alla fall ute och busade med Prinsessan igår och tar henne imorgon :) 

Vi var en sväng förbi världens bästa mormor och morfar också. Bäst är vad de är! 

Jobbade hela dagen igår och var själv så det tog sin tid. Hade super trimning med Gris och Britt. Wicky hoppade hela dagens pay and jump bana fast på 40cm men felfri. Vi båda två var ändå rätt lyckliga efteråt. Avslutade med två skutt på rekordhöjden 95cm!! 

Veronica fixar hästarna på runsten i helgen och vet att hon gör det bra och känner mig lugn över att ha lämnat Contendra i hennes händer. Hon börjar bli väldigt pigg nu.. En vecka kvar tills stygnen tas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela