Malin Åkerström

Långa dagar är min grej

Publicerad 2014-09-08 23:14:49 i Allmänt,

Gick upp vid 06.00 och åkte till runsten. Red ut på Ghisela, Contendra, Wicky och Tiger. Hade ett mycket bra pass med C som verkligen är superpigg och full av energi. 

D och D joggade bara lite ute efter gårdagen och Drifter har sovit som en stock idag så han är nog lite trött och ska få en lugnare vecka efter en tids hård träning. Har ju ridit på rätt ordentligt nu en period när jag har varit hemma så mycket. 

Tränade Britt för Per och nog är hon fin men nu när hon är i så bra kondition och börjar bli så stark så är hon inte alltid den lättaste. Älskar mina träningar på måndagar i alla fall. 

Hoppade sen en 6-årig D-ponny för boss ville det. Den hoppade helt sjukt bra. Så bra så man får glädjekick av att rida på den. Kul för tjejen som precis fått den. 

Åkte sen och lämnade Summer på brunmåla innan jag åkte vidare till Topanga. Red ut på henne och det är lycka. Kom väl hem runt halv 10 och nu är det sovdags och uppladdning inför imorgon :) 



Fy så jag saknar att sitta på din rygg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela