Malin Åkerström

John träningar

Publicerad 2014-09-19 07:57:19 i Allmänt,

Igår tränade jag Tiger och Diva för John. Mycket markarbetsövningar i början vilket Tiger var kung på. Bra övningar för Diva som hoppade fantastiskt. Så mycket glädje en så liten häst kan ge ändå. Hon är häftig min lilla krigare <3

De andra hästarna reds på och alla var rätt okej. Jag försöker jobba med allt jag lärt mig i veckan och det är lite svårt men vad gör man inte för att bli bättre!?

Just nu är jag ute på Contendras promenad nummer 1 och hon betar för tillfället men hon har så satans svårt för att vara still och kollar mer på allt än äter. Hennes liv är ju rätt tråkigt men man får ha tålamod! 
Hon vill vara ute med de andra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela