Malin Åkerström

Hoppning är som medicin för själen

Publicerad 2014-09-04 23:19:33 i Allmänt,

Mycket hoppning har det varit både igår och idag. 

Igår reds alla på och Drifter tränade för Peter och Contendra för min gamla tränare Lotta. Båda två skötte sig bra. C var ju borta och tränade men var väldigt lugn och snäll. 

Idag är också alla ridna och jag hoppade Ghisela och Britt. Gris var smått fantastisk på hinder och skuttade en bana på 140 plättlätt. Britt var superfin hon med men hoppade väl banan på 120. Gjorde samma övningar som vi gjorde för Peter igår så det var bra.

Wicky skuttade fyra stycken skutt på 70cm också. Snabb som vinden men jag klarade att ta två hinder i följd så det är framsteg :) 

Har spenderat kvällen hos min kära vän Skalman och nu är jag hemma i Lindholmen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela