Malin Åkerström

Helg är bra

Publicerad 2014-09-07 17:43:15 i Allmänt,

Igår red jag ut en sväng på Topanga på morgonen, mest bus och lek och hon var såklart fin. 

Var på Runsten vid halv 10 och trimmade alla 7 hästarna. Satan så bra trimning och fina hästar det var. Största lyckan var Ghisela som har haft det lite jobbigt med bett en period. Igår var hon sig själv igen :D Contendras pass var även det grymt! 

Packade och fixade till idag innan jag åkte till stan för kräftskiva med underbara folket från landet och ett gäng nya människor. Så kul jag har med de där människorna. Åkte hem rätt tidigt då klockan ringde tidigt idag. 

Dagen har bestått av tävling och nu ska jag trimma på Gris innan jag åker tillTopanga, återkommer sen!

Igår morse kunde inte Toppi hitta sina
kompisar i dimman. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela