Malin Åkerström

Effektiv dag

Publicerad 2014-09-29 20:52:09 i Allmänt,

Eftersom jag inte ens hinner vara hemma 1,5 dygn finns det en del att fixa inför imorgon när det är avfärd igen. 

Tvättmaskinerna har gått på högvarv och klippmaskinen likaså. 

Britt och gris joggade ute. Tiger red jag ut på, Diva och Wicky trimmade jag på och skitungen Drifter fick jobba på Per träningen. 

Dagens bästa måste ändå ha varit Contendra. Världens bästa Håkan tog stygnen på henne igår och fixade tänderna på henne och Wicky. Hon har stått på box 2 veckor med 2 promenader om dagen på 5 minuter. Idag skrittade jag och joggade lite nere på terrängbanan och pigg vill jag lova att hon var men så härligt ändå. Hon seglade fram och fick gå ut 20 min efter så jag hoppas att hon känner sig lite lyckligare efter dagen! 

Nu har jag precis avslutat en tur ute under en stjärnklar himmel på min kärlek Topanga. Finns det ngn bättre medicin för själen!? Det tror inte jag!

Ska åka hem och äta middag med familjen innan jag tidigt imorgon åker tillbaka till runsten för packning och fix inför resan till Flyinge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela