Malin Åkerström

Tröttast ever

Publicerad 2014-10-07 20:49:30 i Allmänt,

Imorse ville inte ögonen hålla sig öppna när ja åkte till Runsten.. Så himla trött. 

Regnet har vräkt ner mest hela dagen. 13 timmar har jag spenderat i stallet. Men hästarna är ridna, Drifter tränade dressyr för Jeanna och Ghisela är bäst. 

Klippt och tvättat häst och en massa fixande idag så dagen blev lång. 

Red mitt älskade lyckopiller sist. Wicky heter hon och hon känns så fin just nu. Visst ett och annat hetsryck men i överlag fin. Sved dock i mitt hjärta att behöva släppa ut henne i mörkret och regnet. Men gosiga täcken har hon och hon står och torkar i vår uppvärmda groom med värmefläktar på sig innan hon går ut. Det är ännu så länge för hennes eget bästa! 

Om jag var trött imorse så är det inget emot vad jag är nu.. Checkar ut om en stund!

Hjärta dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela