Malin Åkerström

Tors - fre --> Södertälje

Publicerad 2014-10-11 06:30:00 i Allmänt,

Nu ligger jag efter igen. Men det har varit långa dagar. 

I torsdags red jag Gris, Diva, drifter och hoppade Leva på morgonen. Britt longerades och de andra fixades senare.

Åkte till Södertälje med Contendra och debuterade 120 cm. Hon var så himla fin och inte alls spänd i deras utsmyckade ridhus. Ett litet pet blev resultatet men en bra runda och superbra häst. 

Igår hann jag bara ta Drifter på morgonen innan vi åkte till Södertälje med Diva och Ghisela.

Diva var inge bra.. Spänd som jag vet inte vad så rev för många hinder i början . Tänkte utgå men glad att jag fortsatte för fick 5 bra språng på slutet. 125cm hoppade hon.

Ghisela däremot var grym. 0+0 fel i 135cm och 2a. Det var även kval 1 i swedish riders trophy. Många fina människor kom fram och berömde min gris. Hon hoppade väldigt spänstigt och luftigt. Världens bästa <3

Red sen vidare hemma så alla utom Leva blev motionerade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela