Malin Åkerström

Söndag

Publicerad 2014-10-12 22:07:15 i Allmänt,

Min eländiga fot har ställt till det för mig idag.. Men med en foppatoffel på den har vi haltat omkring och lyckats motionera hästarna. 

Mina två fick jag jobba som bara den med men båda blev superfina även om det stundtals kändes omöjligt. 

Summer har vi haft utredning på. Jag har hoppat och vi har bedövat och jag har hoppat igen och så vidare.. Saknar att hoppa honom mycket!! Men med lite tur kommer han tillbaka snart :) 

Tiger har lämnat stallet vilket självklart är tråkigt. Jag har ridit den där hästen i 3 år och upplevt mycket roligt på hans rygg. Men det är bara att försöka tränga bort tankarna och blicka framåt! Så länge jag har Ghisela är jag nöjd och glad! 
Foten dag 2...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela