Malin Åkerström

Mina hästar alltså <3

Publicerad 2014-10-17 21:44:09 i Allmänt,

Dagen började med trimning på Leva och Diva. Sen visades Drifter för en annan och han är ju en ängel alltså. 5 år men så snäll och så duktig. Man blir stolt över honom! 

Vid 10 rullade vi till Södertälje för att hoppa 135cm med Britt och Ghisela. Båda tjejerna felfri och gris supersnabb och 3a av nästan 90 starter! Åhh så jag älskar mina stjärnor!! 

Britt trampade av en sko i transporten och fick tåkappan in i hoven på vägen hem.. :( gör ont i foten nu men en snäll Hovis kom och fixade och plåstrade om henne. 

Red ut på Contendra och Wicky hemma. Båda fina, känslan när Wicky är fin alltså.. Nog bara Topanga som kan vara bättre då! 

Kom väl hem runt 21 och nu ska jag snart sova! Imorgon hoppar jag pay and jump.
Du är för bra för att vara sann<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela