Malin Åkerström

Ledig

Publicerad 2014-10-21 17:38:21 i Allmänt,

Igår jobbade jag som vanligt. Veronica var sjuk men jag red djuren och Gris tränade för Per, gick super!! Wicky är helt otroligt ridbar för tillfället så gör massa saker jag inte brukar kunna på henne. Red ut i mörkret på Topanga på kvällen och det är som alltid en energikälla för mig. Går alltid därifrån med mer energi än vad jag hade när jag kom. 

Idag har jag mest tagit det lugnt. Men har plockat ner alla rosetter från min vägg som jag samlat på mig innan min tid på Runsten. Mest från ponnysarna. 

Var även i stallet med mamma och städade Topangas skåp och hjälpte mamma med piaff och annat när hon red. Jag avslutade med att rida lite travarbete i dressyrsadel, usch!! Men skulle vilja rida ngn Msv dressyr ngn gång.. 



Emmie har fixat så jag fått köpa två trust täcken och det är jag väldigt glad över! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela