Malin Åkerström

Idag somnar jag lycklig!

Publicerad 2014-10-22 22:50:51 i Allmänt,

Dagen började men hoppning på min älskade Topanga och även om hon inte visade toppform så är hon bäst i alla fall. Kanske lite öm i hovarna efter gårdagens skoning skulle jag tro.

Åkte sen till Runsten och blev påkörd bakifrån påvägen dit. Men jag och Totte (min bil) överlevde!

Red ut på Summer och Diva här och hoppade sen lite på Wicky. Bara litegrann men kanske 6-7 skutt på 1m varav 4 var i följd och hon var fantastiskt. Hoppade riktigt fina språng och var fortsatt sådär lugn och fin. Hade det varit en annan häst hade hon givetvis inte varit lugn men det spelar ingen roll för Wicky är Wicky och vår resa har varit speciell. Men lyckan över henne idag är väldigt stor! 

Tränade Ghisela och Contendra för Helena. Gris bara lite hoppning inför helgen men så himla fin, helt magisk den där hästen! C susade runt en bana på 130 och en fet trippelbarr på 150 utan att blinka. Min fina fina tjej <3 

Asså hästarna idag får mig att sväva på moln, lycka är att få jobba med dessa djur, åh så jag älskar dem! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela