Malin Åkerström

Idag känner jag att jag lever

Publicerad 2014-10-06 22:05:05 i Allmänt,

Efter 10 ridna hästar känns det att man lever. 

Började med att trimma på Drifter, Diva, Tiger och Leva på morgonen. Drifter var fin, han skulle behöva vila lite men har provridning inbokat i veckan. Diva var divig men fick jobba sig igenom det. Tiger var helt okej men kan lite bättre. Leva är ett 5-årigt sto som haft föl så går som 4-åring och är inriden i år. Kände lite på henne och hon är väldigt grön men har lätt för sig. 

Efter frukost trimmade jag på Wicky, Britt och hoppade på Contendra. W går bra just nu och sakta med säkert går det framåt. Contendra hoppade super när hindren var riktiga och inte 30cm eller kryss för då hoppade hon helst inte alls. Knäpp den där men skuttade två räcken på en linje på 135 och den känslan var super. 

Efter lunch skrittade jag på kungen för första gången på evigheter. Men nu ska han skrittas uppsuttet enligt hans schema. 

Sen tränade jag Ghisela för Per med mycket bommar och studs och så. Superpass och svettiga var vi båda två!

Avslutade med att åka hem och fräsa runt på ängarna med kärleken i mitt liv Topanga, lycka!! 


Leva

Summer!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela