Malin Åkerström

Helgen

Publicerad 2014-10-05 22:47:44 i Allmänt,

Helgen har varit en typisk vanlig helg om man inte tävlar vilket nästan är det vanligaste. 

Igår red jag ut på hästarna utom Drifter som vilar i helgen och Britt som jobbar utan ryttare. Diva var superfin och gris också. Wicky var härlig!!

Idag trimmades hästarna utom Drifter och Britt då. Gris med massa småhinder . Hon har haft en rätt så chill vecka men idag trimmade jag på henne lite mer. Den där hästen älskar jag att sitta på bara för hon har ett så satans stort hjärta. Contendra fick jag igenom mycket idag och hon kändes super i det mesta men att rakrikta i vänster galopp är lite kämpigt. Men hon släppte efter även där. 

Nya hästen kom idag också men red inte på henne idag utan det blir imorgon så hon får landa lite då hon är väldigt grön och ung.

Har hängt med min favvo Tova hela kvällen och den människan är lycka!! Suger lite att hon har flyttat men tur vi kan träffas ibland i alla fall. 

Du är kärlek min fina Wicky <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela