Malin Åkerström

Helgen

Publicerad 2014-10-20 09:50:19 i Allmänt,

I helgen har jag mest bara jobbat på hemma. Hästarna är ridna utom Britt då som står med gipsad fot. Summer har lösgalopperat enligt order från veterinär. 

Hoppade pay and jump på Leva i lördags och det var för första gången hon gjorde ngt sådant i hennes liv. Hon hoppade alla hinder så det var bra. 

Wicky har varit ovanligt lugn så gått att rida hur bra som helst. 

Igår fick Drifter hoppa sitt livs första stora språng och flög över en oxer på 150cm och visade otroligt mycket mod och god vilja. Han slutar aldrig förvåna vår lilla kille <3

Igår var det middag hos Jenny och i lördags var det middag med hela min släkt. Igår hann jag även kolla Volkswagen finalen i Södertälje. Kan ju inte förstå att jag vågar hoppa det där med min gris, väldigt högt! 

Mycket mer spännande än så blev inte min helg! 

Jag älskar dig gränslöst och obeskrivligt 


Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2014-10-20 12:44:10

FEL + tillägg!

1. Du träffade mig
2. Du "fick" ett täcke av mig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela