Malin Åkerström

Fredag

Publicerad 2014-10-04 11:30:15 i Allmänt,

Blev en sen kväll igår så hann inte skriva något här. 

Jobbade som vanligt och alla hästarna motionerades. Britt i pessoaselen men de andra 6 trimmade jag på. Wicky har fått ett nytt bett. Hon skuttade lite, en studs och 4 skutt på 90cm, det går framåt!! Tror bettet kan bli bra! Contendra red jag äntligen ett ordentligt pass på och hon var stundtals super! 

Åkte hem och red Topanga. Skrittade ut och red en stund på gräsbanan. Bäst som alltid <3

Sen vidare hem till Lindholmen för tjej eller kanske man ska säga tantkväll med mamma och Birre. Supergod middag och så. Älskar mitt hem och att ha så fina människor runt omkring mig :) 

Nu är jag tillbaka på jobbet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela