Malin Åkerström

Fredag är det

Publicerad 2014-10-31 18:16:41 i Allmänt,

Fredag och faktiskt så är jag ledig. Men sov på Runsten och red Ghisela, Contendra och Wicky på förmiddagen. Alla tre trimmades och var fina. C utvecklas massor känns det som och kommer till arbete men lite svår ibland.

Åkte till foderby och hoppade på min skatt och bästa vän Topanga. Hon gjorde allt för mig idag. Jag hoppade för första gången sen många månader tillbaka några lite större språng och det gjorde hon så bra min prinsessa. 

Nu är det dags att sätta fart och fixa sig inför kvällen. Det står halloween fest på schemat. Ska bli kul att få träffa mina kära vänner igen men jag vet inte längre hur man beter sig på en fest eller hur man kan hålla sig vaken!? Man blir ju som man umgås brukar man säga och då borde jag så småningom bli en häst! Men häst är bäst så gör mig igenting. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela