Malin Åkerström

Fina Ghisela <3

Publicerad 2014-10-11 20:43:16 i Allmänt,

Inte ofta man åker på tävling, tävlar och är hemma klockan 09.00. Men tidig morgon, fodrade hjärtehästen vid 05.30. 

Hoppade swedish riders trophy kval 2 idag och hade ett litet pet men en superfin gris!! Hon är kärlek och lycka för mig <3 

Trimmade Diva på terräng banan när jag kom hem och hon var så himla fin idag! Leva och Drifter trimmade jag på sandbanan och mycket jobb med bommar utspritt. Nyttiga pass blev det och Drifter blev väldigt fin!

Britt gick på bandet och Tiger, Contendra och Wicky vilade. Har ju massa vilodagar att ge hästarna i helgen då en del har gått runt 10 dagar i rad. Wicky borde inte vilat men efter min tur igår verkade hon så hängig så lät henne sova inne för att hon skulle kunna vila ordentligt. Imorse var hon mest arg på mig över det men verkade okej i alla fall. Lycklig blev hon när hon kom ut vilket är tur då jag önskar att jag kunde ha henne ute från typ 08-20 i stora hagen och sen inne. Men hon trivs och det är det viktigaste såklart. Hoppas på att kunna rida henne imorgon, min älskade <3

Åkte hem och hjälpte mamma lite med Topanga och red även jag en stund. Hon är obeskrivlig så himla bäst! 

Nu familjemys med en dum svullen fot som en häst slaktade.. 
Du är den bästa jag mött <3
Kanske syns vilken fot som inte är som den ska!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela