Malin Åkerström

Duktig liten häst!

Publicerad 2014-10-01 22:01:46 i Allmänt,

Fodrade imorse och har sen dess varit på tävlingsplatsen. Men har precis landat i vårt boende.

Kollade på 4-åringarna och den som vann och en som jag tror slutade 4a var efter Click and cash. Såg även en superfin 5-åring efter honom.... Varför skulle fölis dö för :( sved lite måste jag säga men jag är säkert på att fölis kommer hoppa bäst där uppe där han befinner sig  i alla fall och jag kommer alltid att älska honom! 

Sen fixade vi Drifter som debuterade 125cm på första inne tävlingen och han har inte ens gått direkt in i en 120cm.. Men han är en krigare. Två skiträcken råkade vi peta ner men en lång bana och han hoppade fint. Smalhinder har vi aldrig hoppat och han rörde knappt den bommen men men han var duktig! 

Kollade sen klart på hela klassen innan jag tog Drifter på en promenad. Skulle åka och köpa ngt att äta men lastbilen startade inte.. Vi fick knacka på olika lastbilar för att få tag på startkablar och en snäll kille hjälpte och fixade i regnet. Han får dagens guldstjärna! Tillslut kom vi i alla fall hem och jag hoppas innerligt att lastbilen tänker starta imorgon när jag ska åka och fodra!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela