Malin Åkerström

Du är hela min värld <3

Publicerad 2014-10-06 17:13:10 i Allmänt,

Det finns hästar man älskar men också finns det hästar man älskar mer än allt och som man offrar allt för. Ghisela är en sådan häst. En så kallad once in a lifetime horse. Hur mycket hon betyder för mig kommer jag med ord aldrig kunna förklara men det är väldigt mycket. Hon har gjort allt för mig och låtit mig uppleva drömmar som jag aldrig trodde att jag skulle få. Hon har krigat för mig och kämpat som ingen annan någonsin har. Jag ser upp till henne, till hennes inställning, hjärta och mod. Hon är min egna Batman och bästa vän på samma gång. Fick jag välja precis vilken häst som helst i världen som skulle bli min så skulle jag utan att behöva tänka en enda sekund säga Ghisela. Till månen och tillbaka älskar jag denna häst och jag kommer alltid vara henne evigt tacksam. Hon är min hjälte och varje dag gör hon mig lycklig ända in i själen <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela