Malin Åkerström

Äntligen hemma eller kanske inte äntligen

Publicerad 2014-10-03 00:45:09 i Allmänt,

Jag tycker oftast hemma bra men borta bäst men idag är det skönt att få krypa ner i sin säng efter en lång dag..

Fodrade imorse och fixade lilla D innan jag kollade på alla 6-åringar. Kanske missade 5 när jag fodrade Drifter för andra gången. 

Vid halv tre startade Drifter och banan var även idag 125cm men betydligt svårare än igår. D var sitt vanliga jag och även om allt inte var perfekt så hoppade han felfritt med många riktigt fina språng. Jag är så stolt över honom!! Så kul att sätta en nolla där och han förtjänar det!

Vid 16 rullade vi mot Stockholm och 8 timmar senare var vi framme. När man kör är det ingen favorit att åka så långt och inte heller i mestadels mörker, dimma och regn! Men jag uppskattar desto mer att ligga i min säng där jag befinner just mig nu och Drifter lär känna likadant i sin ute i stallet. Han kommer vara trött men han ska få en lugn helg som kompensation för en tuff vecka. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela