Malin Åkerström

Ute och slirar i skogen med T

Publicerad 2014-11-03 19:45:12 i Allmänt,

Jag och Topanga är påväg hem efter en tur i skogen. Trots att vi inte ser ngt i detta mörker så fräser vi fram och hon är lycklig och bockar och då kan jag inget annat än att le!

Trimmat hästarna på runsten idag eller alla utom Ghisela vilket alltså är Diva, Drifter, Contendra och Wicky. Kom på att jag glömde Summer och han trimmades inte utan löshoppades. Inte högt men ska löshoppa varje vecka är tanken. 

Ghisela tränade jag för Pether Markne. Jag har aldrig tidigare tränat för honom men det gick fint. Mycket bra framridning vilket jag gillar mycket och ganska simpla övningar i hoppningen men som ändå var svåra att göra perfekt. Tar med mig en hel del från denna träning och hoppas få chansen att träna för honom igen :) 
Min fina C var fin idag igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela