Malin Åkerström

Träningar i mängder!

Publicerad 2014-11-11 20:23:28 i Allmänt,

Bästa medicinen mot allt är hästar och träningar har jag massor av just nu vilket känns bra. 

Igår tränade jag Drifter för Per och vi fick igenom mycket som behövdes efter hans lilla lugna period. Var fin att rida idag så det visar på att vi gjorde något rätt igår. 

Idag tränade jag först Contendra för KG, ett givande pass där vi även fick fram våra svagheter och jobbade oss igenom dem. Hon hoppade många superfina språng och en del jag jobbat på har blivit bättre. 

Sen tömkörde KG Britt och ja finns inte så mycket att skriva om det hon gjorde vad hon skulle nästan hela tiden och är förhoppningsvis fin imorgon. 

Åkte sen till Nolinge med Diva och Ghisela och tränade för Jos Kumps. Hoppmässigt var båda hästarna grymma. Diva var väldigt pigg och tittig på omgivningen under framridningen. Ghisela var inte tittig men red på vanligt bett och får ingen bra känsla i markarbetet på det men i hoppningen. Men nöjd med båda då de hoppade fint. Åker tillbaka imorgon och tränar dessa två igen innan jag har träning för Peter Eriksson hemma. Sen är det träning för John Hickey på torsdag. 

Vår gäst i stallet Golden Light "Gullan" som fixas en del med får stå för bilden för hon är ju väldigt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela