Malin Åkerström

Tisdag

Publicerad 2014-11-04 23:05:59 i Allmänt,

Hann nästan rida ut på både Ghisela och Contendra innan det började regna. Gris var lite motvillig till en början men fick galoppera mycket och blev fin. C var helt okej och jag kunde få igenom vad jag ville. 

Höll mig sen inne och trimmade på Summer och Drifter. Både behöver lite mer tid innan de är fit for fight. 

Wicky min älskade Wicky hoppade jag på. Klarade av en fyrkombination på 80cm med rätt antal språng hela vägen. Skuttade en bana på 4 hinder på 110cm och såklart väldigt få språng. Men tycker hon hoppar så fint även om hon stundtals är väldigt vild. 

Tränade sen dressyr på Diva för Jeanna och träningen var grym. Bara jag kommer in i min Diva-bubbla går allt. Superfin kan hon verkligen vara. 

Hann mocka ligghallen på lösdriften innan Hovis kom och skodde Rune bak i och satte äntligen en sko på Britt som även fick en runda i skritten efter. Saknar henne mycket så hoppas hon är okej så jag kan rida! 
Gris och jag i tidningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela