Malin Åkerström

Tisdag och KG träning

Publicerad 2014-11-25 19:14:34 i Allmänt,

Idag har jag jobbat som vanligt och inget speciellt har väl hänt. Trimmade inne på Gris, Drifter och Summer. Gris lite jobbig idag och Summer är Summer men Drifter var superfin! 

Trimmade Wicky och Diva på utebanan och red ut på Contendra. W är ju en speciell sak och sättet att rida henne skiljer sig från all annan ridning ungefär men hittade en sak jag kunde jobba igenom idag. Hon är duktig mitt lilla troll. 

Britt hoppade jag för KG. Fick otroligt mycket bra tips idag och hon hoppade väldigt bra. Är en del att jobba med men annars vore det väl ändå tråkigt!? Hon kan vara riktgt fin och riktigt ofin också. Men hoppningen sköter hon super. 

Så spännande såg min dag ut. Längtar redan till tävlingar. Vill tävla nu!! Ska i alla fall hoppa pay and jump på Wicky i december igen :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela