Malin Åkerström

Regn, storm, lera, kallt och måndag

Publicerad 2014-11-24 22:13:25 i Allmänt,

Fy vilket tråkigt väder det har varit idag. Lerig från topp till tå har jag varit efter att ha bråkat med unghingstarna. Skodag har vi haft så därför fick vi plocka in de små vilddjuren. Datus hade ett balltramp så står nu på box och hans hingstkompis "Lillis" också. 

De andra djuren är också skodda och ridna. Har trimmat inomhus idag utom på Wicky som jag igår lovade skulle få springa i skogen. Men lite regn och rusk hindrar inte henne från att vara lika pigg och glad som vanligt. 

Åkte hem och tog även Topanga ut på en tur i skogen. Hon är för go min prinsessa<3 

Åkte sedan till Täby och köpte en klänning till Ryttargalan men bestämde mig när jag kom hem att jag inte vill ha den så mamma lämnar tillbaka den imorgon.. 

Hunnit med lite idag i alla fall och nu ska jag sova, natti natti 


Troll Datus och Lillis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela