Malin Åkerström

Motivation och update

Publicerad 2014-11-19 20:42:20 i Allmänt,

Att livet är som en berg och dalbana har jag sedan länge vetat men just nu längtar jag tills livet går uppåt igen. 

Har inte direkt varit flitig här men motivationen är inte på topp. När det gäller ridningen svajar den dock aldrig och hästarna känns fina. Har trimmat samtliga både måndag och tisdag. Utom Contendra som har fått jogga de dagarna i skogen. Idag är jag ledig och Veronica tar några djur och rider på och jag har bara ridit på min Topanga. Hästen jag alltid kliver av med ett stort leende. Bella var med mig i stallet också. Min älskade saknade bästa Bella, en nära vän sen många år nu men hon är ute och reser större delen av året. 

Har trimmat mycket på utebanorna för snart lär man väl bli fast i ridhuset ett tag så försöker kompensera hästarna med mycket ridning ute nu innan. Ska ligga lite lågt med hoppningen men börja hoppa 9-studs snart igen. Har gjort det två år i rad denna period och tycker det funkat bra. 

Inte mycket mer spännande har hänt, var en sväng förbi min mormor idag och hon är den mest inspirerande människan jag känner. Det sägs att ingen är perfekt men i så fall är min mormor så nära man kan komma! 


Min lilla korv är vild som vanligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela