Malin Åkerström

Högbo dag 2

Publicerad 2014-11-17 22:01:09 i Allmänt,

Hann inte skriva igår men skriver idag om gårdagen istället. 

Dagen började med sovmorgon då vi hade andra som fodrade morgon. Jag sov 12 timmar non stop. Aningens trött kanske. 

Åkte till hästarna och gick en promenad med dem. Kollade lite och fixade sen Topanga som hoppade 110 och 120cm. Supersnabb i båda klasserna men 0+4 fel i 110 och 4 fel i 120 men så himla fin och glad. Hon har ju knappt hoppat i år så ngn bom ner spelar ingen roll och speciellt inte när hon känns så himla fin! 

Contendra hoppade också 110&120cm och var felfri i båda klasserna. Superfin i 110 och egentligen i 120 också men kanske lite trött, första meetinget ju för min lilla bebis. Men så glad över henne!!

Så glad för att min mamma gjorde denna helg möjlig för mig och två av mina tjejer. Bra avslut på året och nya erfarenheter! Världens bästa mamma<3  







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela