Malin Åkerström

Högbo dag 1

Publicerad 2014-11-15 21:10:02 i Allmänt,

Imorse väckte jag Contendra en tid vi både tyckte var förskräckligt tidigt. Åkte vid 05 från runsten och hämtade upp Topanga och mamma i Vallentuna för att sedan åka till Högbo där jag befinner mig just nu. Anledningen till varför vi hamnade här är för att jag är ledig i helgen och inte kände att jag villa ha en massa dötid då det betyder att jag hinner tänka för mycket. 

Har hoppat 115cm med båda hästarna idag och båda kändes väldigt fina. Topanga var dubbelnolla och kom 2a och Contendra hade ett ner då hon blev spänd för en funktionär som stod för nära ett hinder. Topanga gjorde årets bästa runda och kändes super och Contendra är jag nöjd med då hon sköter sig så bra. Hon samlar rutin inför framtiden! 

Har hunnit umgåtts med folk idag också och träffat Emmie och några från min gamla klubb och även några från Runsten. Mysigt med kvalitetstid med mina hästar, dock saknas ju Wicky och egentligen Ghisela också även om hon inte är min. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela