Malin Åkerström

Helgen

Publicerad 2014-11-30 23:12:53 i Allmänt,

I fredags hade jag en mycket trevlig kväll hos Bell i Eskilstuna med Anna och Johannes. Fylld av ny energi efter att ha spenderat lite tid med mina favoriter. 

Igår var jag på friends mest hela dagen och rundade av den på hotellbaren med bland annat världens bästa Natasha och underbara Lotten. Natasha är verkligen en människa som får mig att känna mig bra. En människa jag hoppas alltid kommer finnas i mitt liv. 

Idag har jag spenderat hela dagen på friends med Jenny. Superkul och har shoppat lite fast jag inte borde. 

Så glad över att ha så fina människor i mitt liv. Människor som ger mig så mycket glädje och styrka. Människor som jag har så många oförglömliga minnen tillsammans med. 

Har inte ridit på hela helgen vilket känns konstigt och ovant men vi kör igång imorgon med jobb igen. Kanske inte direkt utvilad efter min lediga helg men fylld av energi från insidan. Tack mina vänner för det <3


Kommentarer

Postat av: Natasha

Publicerad 2014-12-02 22:24:58

Malliissss du är bäst i världen ❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela