Malin Åkerström

Fredag hela veckan

Publicerad 2014-11-21 17:41:32 i Allmänt,

På mitt jobb har man ingen fredagskänsla men inte någon söndagsångest heller. 

Idag är det i alla fall fredag och alla hästar är trimmade. I överlag väldigt fina. Fick jobba en del med Britt igår men idag fick jag också utdelning av det. 

Igår red jag på långtur med Wicky på nygrusade grusvägar. Hon kan bli så fin just nu. Idag kunde jag galoppera och lätta helt i handen och hon bara låg kvar i samma galopp och helt loss. Det är lycka ska ni veta och förmodligen inget jag kommer få känna ofta så därför ska jag njuta av idag ett tag :) 

Just nu sitter jag och väntar på min kompis Oscar som kommer och hämtar mig för vi ska gå på Annas konsert som hon har med sin klass. Hon pluggar ngt avancerat musikaktigt och det ska bli kul att höra henne sjunga i nyktert tillstånd och framförallt i ett seriöst! Tror hon är grym!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela