Malin Åkerström

Tung dag :(

Publicerad 2014-05-01 23:08:06 i Allmänt,

Inatt gjorde jag det värsta jag någonsin gjort. Jag satt med min älskade hund Radar i famnen när han tog sitt sista andetag...

På kvällen igår när jag kom hem för att äta middag med massor av folk var han dålig. Det slutade med att jag åkte in med honom och bästa mormor var med mig.

Går inte beskriva hur sorgligt det var eller hur jobbigt det var att lämna honom där helt ensam. Att bara gå och aldrig aldrig mer få se honom... Han var där fast ändå inte liksom. Jag kunde se honom men det kändes att han inte fanns. Vågade aldrig kolla honom i ögonen för det skulle jag aldrig klara!

I 16 år har han funnits hos mig, sen jag var 5 år gammal.. Minns knappt hur det är att leva utan honom. Vill inte veta hur det är, vill att han alltid ska finnas hos mig. Han var min bästa vän och har stöttat mig genom alla dessa år. Den mest trogna hund jag träffat. Jag älskar honom mer än ord kan beskriva och saknar honom så fruktansvärt mycket redan nu...

Vila i frid älskade Radar, en dag ses vi igen kompis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela