Malin Åkerström

Tisdag

Publicerad 2014-05-06 20:50:08 i Allmänt,

Idag har jag trimmat på 9 hästar alla utom Carlando och Tiger som skrittade.

Ghisela känns himla bra igen vilket gläder mig väldigt. Skuttade vatten också bara för att befästa det ännu mer!

Diva och Drifter trimmade jag på och tycker Diva känns megafin medan Drifter är lite trotsig men trots det ett bra pass.

Carat, Laban, Thindra och Matanza trimmades på och alla gick skapligt bra. Sådär så man får jobba lite men de avslutar bra. Har trimmat alla på gräsbanan idag!

Britt kändes fin idag och jag tycker det känns bra med henne igen. Ska försöka skutta lite på torsdag eller nått bara runt 100cm och gärna lite studs för nästa vecka tänkte jag hoppa lite mer ordentligt.

Contendra red jag för första gången ut på och det gick bra. Hon är väldigt känslig men jag får en så bra känsla på hennes rygg :)

Mockade ligghallen efter ridandet och åt sen middag med Nellie som har prao i mitt stall 2 veckor.

Har precis låst in Wicky och får nog kolla henne några gånger inatt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela